Sivut

sunnuntai 27. marraskuuta 2011

Levottomat jalat

Mä oon jotenkin ihan levoton. Ehkä tää viikkokausien nunnailu ja mökkihöperöityminen alkaa ottamaan valtaansa ja vastaiskuna iski joku lauantailevottomuus. Ei kauheen hedelmälliseen maaperään iske täällä, vanhukset syynää leffaa ja sisko lukee eli oon on my own. Sisko ehdotti pyrähdystä Suomi 24:ssa, mut niin levoton en taida olla. :D


Tänään oli tosi nätti päivä, mutta olin pakotettu ihailemaan sitä pitkälti sisältä käsin, kun pesin aamulla tän mopin enkä sitten viittinyt painella pää märkänä pihalle. Tulee kyllä niin hitsin nopeesti pimeetä, jäi taas sienimettä aikeeks, kun ei sinne oikeen ollut mieltä enää kolmen jälkeen suunnata. Osa levottomuudesta siis johtunee siitä, että oon möllöttänyt sisällä suunnilleen koko päivän ja nyt sitä virtaa piisais muillekin. Great.


Ilta menikin Ifolorin kuvakirjaa tehtaillessa. Noita on niin kiva tehdä, nyt väsäilin siskolle joululahjakirjaa meidän viimeisimmästä reissusta. Tuli niin muistot mieleen ja niiiiiiiin tahtoisin taas jonnekin reissuun. Se lomafiilis on jotain niin huippua, kun kaikki on uutta ja ihmeellistä ja todellista L-O-M-A-A. Awwwwwww.




Tjooh. Ehkä mä kurkkaan pikaseen työpostit, se yleensä karsii aika nopsaan ylimääräisen levottomuuden ja kippaa kohti koomaa. Ehkä säälittävyyden huippu, kun viikonloppuna kahlaa tylsyyksissään työposteja. Tarttis ehkä tehrä jotain?

2 kommenttia:

  1. Kauniita kuvia ja vaikka en ihan himomökkeilijä olekaan, tulee kyllä mökkeilyfiilikset kun näitä postauksia lukee :D

    VastaaPoista
  2. Mä en vielä pari vuotta sitten kuvitellut voivani olla himomökkeilijä, mutta kummasti musta näköjään on moinen kuoriutunut. :) Mökkifiilis on ykköstä!

    VastaaPoista

Oi ihanuutta, kommentit on parhautta! ISO kiitos, tykkään! :)