Sivut

maanantai 27. helmikuuta 2012

Määää niin tykkään susta ja muuta noloa

Äkkii voi fiilis muuttua... Vetkusin tässä sohvalla mietin joskohan saan aikaseks yhtään mitään, kun oli taas peruskooma ja -ketutus päällä, mut onneks sit surffailin muiden kuulumisia ja bongasin, että yks ihana on saanut ihanaisen pikkuisen neitokaisen. ♥ 

Melkoisen söpöt varpulit täältä.
Oon ollut siitä koko illan ihan fiiliksissä ja ketutus on tiessään, moisen virtapiikin myötä sain myös jopa hiukan siivottua. Kierrokset nousi entisestään, kun mietin miten mahtaviin tyyppeihin täällä on törmännyt ja miten paljon tää mulle antaa. Niin lämmitti mieltä, kun ton tahattoman tauon jälkeen tuli kivaa kommenttia ja kävijälaskurikin oli taas ruksuttanut hiukan eteenpäin. En ois kyllä uskonut miten koukkuun tähän jää ja miten hienojen ihmisten kanssa täällä on päässyt tekemisiin.

Ehkä oon totaalisen todellisuudesta vieroittunut, mutta kyllä vaan koskettaa blogiystävien ilot ja surut. Monia huomaan miettiväni useinkin, toivottavasti oon osannut ees osan näistä ajatuksista tuoda kommenttiboksissa tai privaatimmin julki, ees sitten useamman (laina) ♥:men kera... :)

Heh, äskeisellä 'new baby' -haulla tuli vastaan myös tää... New babies ois ehkä osuvampi.  
Oi, onpas mulla nyt joku hirvee hormonimyräkkä täällä meneillään... Ei vaan, virtsis (HUOM!!! Ei tällä kertaa liity niihin Tenoihin mitenkään vaan meitsi on ylpeä virtuaalikummitäti*) vaan on niin kovasti liikuttunut tuosta iloisesta perhetapahtumasta + sittemmin lisä-liikkuttunut hokattuaan miten hyviin tyyppeihin saan olla yhteyksissä tälleen todellisuusvieroitteisesti. Kiitos siis ihanat, että ootte olemassa, määää niin tykkään teistä! ♥

Joo, selkeesti jäi kaivelemaan, etten tänne ystävänpäivänä kyennyt ja muutenkin näköjään kaikki vieroitusoireet purkautuu tälleen nolosti.  Ehkä lopettelen, ennen kun innostun tunnustelemaan lisää... Mut ihanaa ystävänpäivää siis näin jälkikäteen, olkoon se joka päivä!

PS Kuinka moni kuvitteli tosta otsikosta, et oon innostunut tunnustelemaan LKHM:lle jotain noloa? You wish, ei se ollut tänään vuorossa.

* Okei, toinen puolikas virtsis-komboa, Toppis on oikeesti sylikummi ja mä tulin tokaks, se ois kuitenkin vinkunut tarkennusta.

2 kommenttia:

  1. Anteeks, kun musta on tullu osamykkä!!! On se nii ihanaa, ku määki saa olla virtsis, mut koska mun pitää olla aina vähä erilainen ku muut ni samaa teemaa jatkaen mä oon sit... pissis! Virtsis ja Pissis ja onnellinen Pippa-vauva <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saat anteeks osamykkyyden, luotan et oot hengessä mukana, pian taas toivottavasti äänessäkin... :) Ooo, Bibu on kyllä niin onnekas tytsy, Pissis ja Virtsis - niitä ei joka tytöltä löydykään... :D

      Poista

Oi ihanuutta, kommentit on parhautta! ISO kiitos, tykkään! :)