Sivut

lauantai 17. syyskuuta 2011

Täys

Phuhhuh, oonpas mä täynnä. Sairastamisella hyvin harvoin on minkäänlaista vaikutusta mun ruokahaluun, sit saa olla jo tosi huolissaan, jos mulle ei maistu. Nytkin tuli kiskastua ihan tunteella ja taidan pian siirtyä tästä sohvalta sänkyyn massun viereen pötköttämään. 


Olin jossain vaiheessa napannut kaupasta mukaan (siis ihan ostanut, en oo klepto) Skånemejerierin (huh, mikä taivutus) maustetun creme fraichen. Pakastimesta löytyi jauhelihaa ja kasviksia ja jääkaapista ton fraichen lisäksi juustoraastetta -> kasvisgratiinia ja jauhelihakastiketta siis, koska en todellakaan jaksanut roudautua kauppaan asti (, kun tohon lähikauppaan on öbaut 300 metriä). 

Tuli ihan jeesherkkua, maustoin jauhelihan ton mössön lisäksi viher- ja mustapippurilla, valkosipulijauheella ja Felixin chilikastikkeella. Tykkään kyllä kovasti noista uusavuttomien mössöistä, en oo mikään superkokki, joten kaikki apu otetaan vastaan... Olin aatellut hiukan vatkailla kermaa marjojen kera jälkkäriks, mut nyt oon kyllä niin täynnä, että saattaa jäädä jälkkärit aamuks. Tai sit ehkä vaan sulattelen hetken ja suoritan jälkkärin puolenyön paikkeilla... ;D


Nyt on kyllä olo melkoisen rätti ja onnistuin vielä nukkumaan selän ihan ketuiks eli en oo järin mobiili tällä hetkellä. Taidan heittää Sirdaludin nassuun ja painua petiin. Toivottavasti muilla on ollut huo-mat-ta-vas-ti villimpi viikonloppu, mun näköjään menee makoillessa.

2 kommenttia:

  1. No voihan simppu, ei hyvä. Kaipa tässä on ehdotettava näitä äijien konsteja. Elikkäs viinaa tervaa ja saunaa. Muut kyllä tajuan, mutta sen tervan kanssa on kyllä vähän niin ja näin. Mutta jos nyt ainakin noita kahta kokeilisit. On se niin vaan väärin, että koko viikonloppu menee ketuilleen, ei hyvä. Toipumisia ja poppakonsteja...:)

    VastaaPoista
  2. No, tulipahan ainakin levättyä, jos ei muuta tänä viikonloppuna. :) Ei se flunssa nyt ainakaan vielä saavuttanut mua, suurempi ongelma on tällä hetkellä toi selkä, joka on jostain syystä tosi mötteissään. :/ Mut kai sekin tästä, noita miehisimpiä keinoja sit seuraavaks jos ei lepo ja tropit auta. Kiitos piristävästä viestistä! :)

    VastaaPoista

Oi ihanuutta, kommentit on parhautta! ISO kiitos, tykkään! :)