Sivut

lauantai 10. toukokuuta 2014

Imbevirne

Tieks, kun joskus on vaan ihan tositosi hyvä fiilis? Mulla on nyt just sellanen, päällä kunnon iih ja imbevirneeseen asti yltävät suupielet, maailmoja syleilevä olo. Aika parasta.




Ollut tosi kiva viikko, joskin kivaa päivää on aina seurannut totaalinen koomapäivä, jonka päätteeks oon sipannut sohvalle. Oonkohan taas nukkunut yhden tai kaks yötä sängyssä ja muut etsinyt hyvää asentoa tässä sohvalla. Guh. Mut takaisin niihin kivoihin päiviin... Keskiviikkona käytiin parin kaverin kanssa pemmaamassa Turun kaupunginteatterin kirppiksellä. Sinne oli ehtinyt ennen meitä moni muu ja jäljellä ei ollut enää ihan hirveesti vermettä, mut tuli hurjan kulturelli olo siellä pyöriskellessä. Helsingin kaupunginteatterilla on näköjään just tänään vastaava tempaus eli sinne siis jos kaipaa sadepäiväänsä (ainakin Turussa on tosi suhmuista) tekemistä. 

Sitä kirppariakin kivampaa oli tutustua hiukan paremmin yhteen kaverin kaveriin, joka vaikuttaa erittäinkin tutustumisen arvoiselta tapaukselta. Illasta oli kehkeytynyt ihan huomaamatta tosi nätti ja korkattiin siinä sitten ravintolalaivakausikin, kun sää (ja lämpölamput) niin suosi. Katotaan jos sinne tänä kesänä pääsis pari kertaa toistekin, jäänyt noi aina jotenkin tosi vähälle, vaiks nykyään aiempaa viihtyisämpiä ovatkin. Vappuna korkattiin Koulun piha ja se on kyllä edelleen mun lemppariterde Turun tarjonnasta. Ihan ytimessä, mut kuitenkin rauhallinen ja tarpeeks väljää, inhoon sellasta kylki kyljessä hinkkausta. Seuraavaks pitäis ottaa tän vuoden ensivisiitti Cafe Artin terassille, nyt kun maisemaa ei enää pilaa se vähemmän esteettinen siltatyömaa. Pääsee se mudanruskea Aurajoki paremmin oikeuksiinsa. 





Eilen tuli vietettyä ihan huippukiva ilta yhden kamun kanssa, vietettiin laatuaikaa Cittarissa oikeen urakalla, meni varmaan pari tuntia siellä laahatessa. Lopputuloksena allekirjoittaneella uudet tossut ja huulikiilto ja kamulla kolme kassillista raskausajan diabetestä välttelevää ruokaa - ei siis turha reissu ollenkaan! Se on kyllä aika mahtia, kun jonkun kanssa on niin kivaa, että tuntien ruokakauppareissukin pitkän viikon päätteeksi on tosi jees. 

Nyt oon kiskonut yliannostuksen kahvia, jotta jaksan viisujen kisastudion kamujen sohvalle sippaamatta. Asian tiimoilta käytyä keskustelua:

Mää: Meillä on lauantaina kisastudio.
Kamu 1: Mistä lähtien sä oot seurannu lätkää?
Mää: Mitä lätkää? Sieltä tulee Euroviisut.


Mää: Oon vähän miettinyt jos oon kuitenkin lauantaina ihan limulinjalla.
Kamu 2 (raskaana): Emmä ainakaan ois jos mä oisin mä. Tai siis jos mä en ois mä. Tai siis sä.


Oikein oivaa kisalauantaita, minkä tiimoilta kisastudio sitten onkin pystyssä!

   

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Oi ihanuutta, kommentit on parhautta! ISO kiitos, tykkään! :)