Sivut

sunnuntai 25. maaliskuuta 2012

Whatta...

En tiedä mitä pahaa oon tehnyt, kun mua näin koetellaan... Bongasin tovi sitten tokan (!!!!) hämyrin mun sängystä. Siis kaks. Vuorokauden sisään. Mun sängyssä. MUN.

Todellista söpömpi hämppi täältä.


En tiedä mikä maihinnousu niillä on meneillään näin kevään kunniaks ja mikä pakko se on alottaa meitsin sängystä, mutta voin kertoo että ei kauheen kiva... Inhoon Pelkään hämyjä ihan sikana ja ihan vimpaks haluaisin löytää niitä sängystäni. (Okei, Nollis veti pohjat, en myöskään haluais juoda haudutettua hämppiä.) Sen eilisen hämpin kohdalla pystyin vaan karjumaan vähemmän naisellisesti ja sen selätykseen piti hakea äippä pihalta. (Juu, näin kaikki kypsät kolmekymppiset toimii.) Tänään äippä oli just mennyt ruokatorkuille eli oli pakko toimii itse. Olin ihan sankari ja eka huitasin sen hämpin sängyltä lattialle siskon protskupatukalla ja sit kiisin keittiöön hakemaan (reilusti) paperia ja kävin hämpin kimppuun. Hää vaeltaa nyt vehreämmillä nurmilla roskiksessa ja mulla on aika päällikkö-olo. Ei kuitenkaan tarvi lähetellä enempää niitä hämyjä mun reitille, ton adrenaliinihyöky piisas hetkeks.

Tää paljon kivamman näköinen kaveri on täältä.

Nyt lenkille, pois tieltä risut ja männynkävyt + etenkin ne hämpit!

2 kommenttia:

  1. Voi kääk. Inhoan kans just ehkä eniten maailmassa hämähäkkejä! Vähän pelkäänkin, tai jotain. Osasyynä saattaa olla se kun oltiin kakruja niin meitin äitee pelotteli aina että hämähäkkiä ei saa tappaa - se tietäisi oman vanhemman kuolemaa O_O

    Just. Näin meillä. Hrrr... Pelkäsin sitten aina ihan hysteerisenä sitä että vahingossa vaikka talloisin hämähäkin kuoliaaksi! Tuo jätti jotenkin ikuisen kammon hämiksiä kohtaan, vaikka sittemmin en sentään ole arastellut nitistää niitä, jos näen kotonani niitä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei rajoitu pelkkään inhoon, se on puhdasta pelkoa myös. :/ Joo, äiti kuolee ja lehmät lypsää verta - tän muistan lukeneeni joskus ala-asteella jostain (fiktiivisestä) kirjasta, jossa päähenkilöllä oli tän myötä issue listiä hämppejä, et siis oo ainoo joka on traumatisoitunut tosta vanhan kansan viisaudesta tai mikä uskomus lieneekään. Mut voi sua ressua, jos oot hysteerisenä syynännyt hämyjä kaikilta reiteiltä. :)

      Poista

Oi ihanuutta, kommentit on parhautta! ISO kiitos, tykkään! :)