Sivut

maanantai 9. huhtikuuta 2012

Hajunsyöjää, täyttä sotaa ja yks zombie

Heh. Näytin tänään siskolle yhden erityisen onnistuneen kuvan YP:stä, kun se osui silmään konetta availlessani. Ko. kuva oli tallennettu mun työpöydälle, kun perjantaina päiviteltiin YP:n profiilia LinkedIniin ja kuva jäi sitten siihen. Mulla on normaalisti työpöydän taustana kuva Denis Learystä (niin kuuma!) ja sisko totes, että ai sä oot vaihtanut kuvaa. Ymmm. Tosiaan joo laitoin YP:n kuvan tohon taustalle ja tuijottelen sitä alvariinsa. :D Jep jep. Huutonaurua.

Toisen kerran hiukan huvitti, kun meinasin epähuomiossa putsata rillit vessanpuhdistusaineella. Molemmissa puteleissa turkoosia nestettä ja hengailivat vierekkäin siivouskaapissa, niin ihan meinasin pruutata sitä veskikamaa ikkunanpesunesteen sijaan. Ois voinut se hajunsyöjäominaisuus tulla tarpeeseen, jos vaikka on noussut pissi päähän.

Päivä sujui muutenkin hilpeissä merkeissä - vielä jaksaa naurattaa, kun huomenna ei tarvi herätä töihin... Naapurinrouva kävi kahvilla ja oli kiva tavata häntä ihan kunnolla. Oon aina ollut jossain muualla kun ovat olleet kylässä enkä oo jotenkaan jaksanut vääntäytyä mukaan, jos on tullut kutsua heillepäin. Oon niin epäsosiaalinen täällä mökillä enkä haluais muuta kuin hengailla tukka pystyssä ja virttyneissä verkkareissa oman väen kesken. Mut nyt oli kyllä kerrassaan kiva turista ja nauttia siskon loihtimista herkuista.

Nyt oon vaan öhissyt tässä sängyllä viimiset pari tuntia kupu täynnä ja ylihyvästä kirjasta haaveillen. Toi Dennis Lehanen Täyttä sotaa minkä just lopetin oli ihan ok, mutta nyt kaipais sellasta ihan sai-raan hyvää, jota ei malta laskea käsistään. Sellasen, joka veis niin hyvin mukanaan, etten koko ajan muiluttais kielellä tiettyä kohtaa ikenestä ja pohtis onkohan mun alaviisurit puhkeemassa...

Ehkä tarkistan kirjatarjonnan, käyn pesemässä hampaat ja kaivaudun vällyjen väliin. Kauniita unia ja piiiiitkääää huomista vapaata (jos se siis toivottavasti on vapaa sullakin)!


4 kommenttia:

  1. Mä pilasin yhdet lasit pesemällä ne jollain supervahvalla aineella, oli sen verran tiukkaa ainetta että linssien pinta meni paskaksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Auts! Ei noi ainakaan tosta Cifistä (, joka edelleenkin on mulle vaan vimi) oo olleet moksiskaan. Kotona kyllä pesen Fairyllä, mut kun täällä mökillä ei oo sitä juoksevaa vettä, niin toi suihke on näpsämpi.

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Niin on, niin kuuma! Varsinkin tossa Rescue me:ssa, kun se on sellanen kusipää ja renttu. Huoh. ;)

      Poista

Oi ihanuutta, kommentit on parhautta! ISO kiitos, tykkään! :)