Sivut

tiistai 13. joulukuuta 2011

Hilipilipimpelipom

Oi mikä virtapiikki! Oon ihan hilipilipimpelipom ja käyn niiiiiiin kierroksilla! Muutama ihan huippukiva päivä takana ja lisää luvassa. On se kyllä uskomatonta miten paljon virtaa voikaan ystävistään saada. Awwwwww. ♥

Halin mun bestistä täällä.

Viikonloppuna näin ihan tolkuttoman pitkästä aikaa suureksi ilokseni likelle muuttanutta ystävää. Oli ihan huippua jauhaa ihan kunnolla ja löysipä vanha itsensä jopa sheikkaamasta pepaansa Turun yössä. Suunnattiin viihteelle melkoisen myöhään, ja paikka valikoitui sen mukaan missä oli vähiten jonoa (, jotta tehokasta sheikkausaikaa ei kuluisi jonotukseen). Päädyttiin sitten varsinaiseen teiniluolaan ja työkamu kun tiedusteli seuraavana päivänä jottako oli jotain sutinaa, niin kerrankin sai tyytyväisenä vastata että ei. En mä mikään kehdonryöstäjä sentään oo. (Kamusta sen sijaan kuoriutui melkoinen puuma ja hää huomasi saaneensa parikymppisen ihailijan :D)

Kehrään täällä.
Jatkettiin vielä sunnuntaina maailman parannusta, tällä kertaa tosin ihan vaan limun ja enkunlakujen voimalla. Ihan huippua, että hää on nykyään niin lähellä, toivottavasti nähtäis jatkossa huomattavasti aiempaa tiiviimmin. Menneisyydestä löytyy vaikka millaisia kohelluksia hirnuttavaksi ja ton lauantain perusteella niitä on luvassa jatkossakin... 

Tänään kyläilin toisen ystävän luona, häntäkään en ollut nähnyt aivan liian pitkään aikaan. Tuli oikein huono omatunto, kun tajusin miten se yhteydenpito on jäänyt. Hällä mahtuu viime aikoihin muutama mutkikkaampi juttu ja mietin vaan, että missä hitossa mä oon ollut, kun en oo ollut noissa kupruissa tukena. :( No, nyt täytyy taas tehdä pyhiä päätöksiä + uuden vuoden lupauksia ja ryhdistäytyä yhteydenpidossa. Oon ihan liekeissä tosta kivasta illasta, täytyy tätä kamuenergiaa hyödyntää hiukan useemmin eikä vaan muhia täällä sohvalla.

Mun kamu heittää hyvää läppää täällä.
Jotta riemu olisi rajaton, näen Ystävistä parhaimman ylihuomenna. ♥ ♥ Tuli ex tempore -palaveri torstaille ja mähän heti buukkasin kohtaamisen illaksi. On toi joulu niin hitsin lyhyt tänä vuonna, että taitaa näkemiset jäädä joululta, joten ihanaa nähdä nyt ees pikasesti. Joulusta muuten tuli mieleen, että ne kortithan pitäis lähetellä torstaina eli kauheen kivaa keskiviikon ja torstain välistä yötä mulle, kun päkerrän niitä kortteja. Matskut ja ideat on vielä kaupassa ja postituslista jossain Eniron tms. finderin syövereissä (yliarvostettua kirjoittaa niitä viime vuonna stålkattuja osoitetietoja ylös)... Miten mä en ikinä voi havahtuu tähän ajoissa? Ikinä.

Nyt täytyy varmaan hiippasta tonne makkarin puolelle ja kiskoa unta kuuppaan, jotta jaksaa huomenna leikata ja liimata. Ihanan ystävällismielistä ja ystävärikasta viikon jatkoa ihan kaikille! ♥

PS Ihanuutta! Uus lukija! Mutta kuka????? Miks toi näyttää mulle vaan osan, miten saan näkyviin kaikki? Kauheen mieluusti toivottaisin ihan henk.koht. tervetulleeksi, mutta nyt en oo ihan vissi viimeisimmän vahvistuksen henkilöllisyydestä. Ilmottaudu kommenteissa jookos, niin multa ei mee yöunet. :)
 
PS Tattis ♥-lainasta (julialume). :)

2 kommenttia:

  1. Klikkaile vaan tosta Lisää-kohdasta niin näät kaikki lukijat. Tai ainakin pitäis näkyä.

    VastaaPoista
  2. Ei wörki! :/ Sitä mä eilenkin hakkasin, mutta ne lukijakuvakkeet vaan värähtää, mut mitään ei tapahdu. :( :( Buu.

    VastaaPoista

Oi ihanuutta, kommentit on parhautta! ISO kiitos, tykkään! :)