Sivut

maanantai 8. elokuuta 2011

Tahdonjotainuuttajaihmeellistäkaikkimullehetinyt

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaah... Tuska, ahdistus ja epäusko - miten kuukausi on voinut kulua näin nopeesti???? Huomenna töihin, en ehkä kestä. Normaalisti tykkään syksystä, se on vuodenajoista mun lemppari, mutta nyt se valitettavasti linkittyy tohon töiden alkuun ja siten en oo järin tohkeissani. (Syksy siis alkaa huomenna. ;D) Töiden alkamisen ohella ahdistaa se, että samalla päätyy samoihin vanhoihin rutiineihin. Oon niiiiiiiin kateellinen parille kamulle, jotka aloittavat opiskelut ihan uudella paikkakunnalla. Muistelen niin haikeudella sitä syksyä 2003, kun muutin opiskeluiden perässä toiselle paikkakunnalle. Oli uutta kämppää, kavereita, koulua, katuja, kauppoja (okei, not so much, muutin pieneen pitäjään), kaikki oli niin jännää ja tunsin itteni niin Aikuiseksi. Nyt vaan toivon, että voisin vielä tuntea itteni niin Nuoreksi ja olla niin huoleton. (Don't get me wrong, oon krooninen stressaaja ja kontrollifriikki eli mikään totaalisen huoleton en tuolloinkaan ollut, mutta vähän vähämmän se pipo silloin kiristi.) Oon taas viettänyt puol iltaa Oikotiellä ja Etuovella ja haaveillut ees sitten uudesta kodista, jos nyt en eloa kokonaisuudessaan saa mullistettua. Pitäis hakeutua tän blogin alkulähteille ja vähän aktiivisemmin taas etsiskellä sitä elämää. Niin toivon, että löydän jonkun selkärangan pätkän, jonka avulla saan ponnistettua tältä sohvalta veke, en taas halua muhia kaikkia iltoja täällä vaiks töiden jälkeen koomassa olisinkin. Piste!

Pitäis olla jo nukkumassa, kun huomenna kello soi viimeistään kuudelta, mut oon onneks miksannut ton rytmini siinä määrin tehokkaasti, ettei vielä taida useampaan tuntiin uni tulla. Huomenna onneks menee koko päivä sähköposteja kahlatessa ja jotain suunnittelupalaveriakin pukkaa eli varsinaisiin hommiin täytyy tarttua vasta tiistaina. Huh. Oon ollut niin totaalisesti lomalla, että oon ihan pihalla mahdollisista sovituista menoista, jotenkin mulla on mielikuva, että ens viikolla piti olla agendassa vaiks ja mitä, mut en nyt kyllä saa kaiveltua takaraivosta kuin pari sovittua menoa. No, kai sitten kuuluu viimeistään perästä, jos mua ei ala jonnekin kuulua. Ihan yliarvostettua joku kalenterin käyttö. :D

Tää nyt on näköjään ihan höpötihöötä ja vailla sen ihmeempää pointtia (, mikä siis radikaalisti poikkeaa normaalista...), kauheesti mun tekis mieli jostain avautua, mut ei se näköjään tohon näppikselle asti välity. Pitäkääs peukkuja, että tää mun asennevamma häviää jonnekin yön aikana ja etten totaalisesti hajoo ekaan työpäivään. Täytyy tosin muistaa olla tyytyväinen, että on työ, johon palata, ei oo mikään ihan selviö. Ihan käsittämättömän heikko tarjonta ollut Turussa(kin) viime vuodet, ei vaan riitä hommaa kaikille tekijöille.

Ooo, siellä sataa ihan täysillä ja mun niin tekis mieli mennä vähän läiskyttelemään lätäköissä tai ees käpyttelemään sivistyneesti varjon alla. (Jos oisin Pitsit, niin oisin jo kamera kännyssä ikuistamassa Esterin tuloa. :)) Oon vaan niin nössö, että kun kerran oon tähän sohvalle parkkeerannut, niin enhän mä mun pepaa enää penkistä saa ylös. No, meen ees partsille. Moro!

Aijuu: mahtinkia, uus lukija! Sydämellisesti tervetuloa Blueberry!!! :)

2 kommenttia:

  1. Löytyiskö sitä elämätä salilta? Ok, siihen tarvitaan oman pään sisäinen halu ja muutos, mut..
    Ite aikoinaan sain päähän piston, et nyt se alkaa! Marssin naisten salille, tein vuoden sopparin ja koukutuin HETI!! En ikuna ois uskonut et minä, mut niin vain kävi :) Monesti haikeena muistelen sitä ja jos olosuhteet ois tiset, niin tekis kyllä saman heti!
    Niin, ja näin syksisin saleilla on monasti ihan hyviä tarjouksia..

    VastaaPoista
  2. Öhöm... Niin siis mähän maksan ökyhintaista salijäsenyyttä kerran kuussa ja käyn siellä noin joka toinen kuu... .. . X/ Täytyis vissiin yrittää koukuttua, mut se kai edellyttäis että siellä myös käväsis... Mut tattis vinkistä, joka oli oikeesti tosi hyvä - yritän tarttua tuumasta toimeen!!! :)

    VastaaPoista

Oi ihanuutta, kommentit on parhautta! ISO kiitos, tykkään! :)