Sivut

sunnuntai 6. huhtikuuta 2014

Kelistä huolimatta

Uuh, kauhee tyhjän näytön blokki. Ei mulla kyllä taida mitään asiaakaan olla, mut kauheesti tekis mieli jotain naputella. Tai ainakin ennemmin naputtelis jotain, kuin lähtis tonne roikkuvaan harmauteen ulkoilemaan. Mulla on taas jotenkin niin hitsin kylmä, ei riitä ees villasukat, tuplapaidat ja viltit, kun koko ajan paleltaa. Toi uinti ei selkeestikään vaikuta mun verenkiertoon vilkastuttavasti tai sit ääreisverenkierto ei kuulu sen piiriin, nenä ja varpaat pian jossain kuoliossa. Guh.





Eilen sinne järveen sentään pääsi auringonpaisteessa, mut tänään oli vähemmän paisteinen keli. Toisaalta kaunista, kun on tollasta hiukan suhmuista ja tosi hiljaista, mut ois mulle se paistekin kelvannut. Eilenkin oli ihana käpsytellä tolkuttomasta tuulesta huolimatta, kun aurinko värjäs ympäröivät metsät ja kevät tuntui olevan ihan kohdalla. Toivoin vaan siellä mettätien reunassa nessuvarastoani kuluttaessani, ettei kukaan muu (hirvi, peura tms.) oo ihan kohdalla ja tulkitse mun törinääni keväiseksi kut(s)uhuudoksi. Sitkee sissi kyllä tää mun flunssa, ei tunnu olevan moksiskaan vaiks oon yrittänyt jo useamman kerran upottaa sen tonne Pyhäjärveen ja eksyttää maailman hitaimmilla käpyttelyreissuilla. Ois kyllä mun puolesta voinut jäädä perjantaina Turkuun, ois mennyt tää viikonloppu ilmankin.




Ihan hyvää vastapainoa tää mökkeily kyllä, tulevasta viikosta taas muodostumassa melkoinen. Maanantaina viikko korkataan neljällä paltsulla, joiden jälkeen voi sit taas miettiä missä välissä ne varsinaiset työt kuuluis tehdä... Ens viikolla vois vaikka jo koittaa nähdä jotain ihmisiäkin, tulis sitä vastapainoa sit vähän iltoihinkin muutenkin kuin sohvalle sammumisen muodossa. Vissiin lupaillut ainakin alkuviikoks vähemmän hehkeetä keliä, höhbuu, oisin niin halunnut suunnata taas Ruissaloon kuuntelemaan aaltojen kohinaa tai jokirantaan käpyttelemään ja korkkaamaan irtojätskikauden. Möh. 

No, kynnet saa ainakin olla keväiset kelistä huolimatta. Oon yleensä erittäin nuden linjan kannattaja, mut nyt on joku kevätbuumi menossa ja sävyt French manicuren sijaan Hong Kong, Cotton Candy ja Gumdrop - näyttää just yhtä hillityn tyylikkäältä kuin kuulostaakin... :D Alkaa noi Hong Kongit vähän rapisemaan ja vaiks sellanen repaleinen lakkaus olis miten trendikäs tahansa, niin taidan päivittää tohon Cotton Candyyn. Siinä on valmiiks sellanen sokerisen epätasainen pinta, maailman huonoin lakkaaja kiittää, näkyy ne oho/mutku/eiku-kämmit ees vähän vähempi. 




Huh, onneks sain nyt nää päivän polttavat ja elämääkin tärkeemmät sydämeltäni, nyt voi rauhassa ja kevein mielin keskittyä siihen lakkaukseen. Mo!
  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Oi ihanuutta, kommentit on parhautta! ISO kiitos, tykkään! :)