Sivut

lauantai 19. heinäkuuta 2014

Ukkosta odotellessa

Mjaah... Hiukan taas hakusessa tän mobiiliversion toiminnot, ekan version vahinkojulkaisin ja sitten vahinkopoistin...


 

Ukkonen lähestyy kahdelta suunnalta ja mun pitäis ennen totaalirytinää putsata grilliparila, mut se ei jotenkaan nyt ihan kauheesti puhuttele.

Jäin päiväkahvin jälkeen istuksimaan tähän terdelle ja iski taas kauhee hinku omasta pienestä pihasta. Ois ihan parasta istuksia omalla läntillä, se partsi ei vaan aja samaa asiaa. Joku pikkuinen rivari kompaktilla pihalla ois ihan ihana, sinne vois sit iltaisin pesiytyä töiden jälkeen.

 


Oon ihan fiiliksissä mun toistaseks hengissä olevista mökkiyrteistä, vähänks ois mahtia leikkiä puutarhuria sillä omalla pläntillä. Mun partsi on niin pätsi, että siellä ei saa kuin aurinkokuivattuja tomaatteja ja rutikuivia yrttejä aikaiseksi. Mööh.

 


No mut mitä peetä, nyt tää appsi ilmoitti, että "julkaistaan". Julkaistaan mitä? Tää on vaiheessa ja edellisen poistin... Ehkä tää kännyversio ei oo ihan mun juttu. Ja nyt loppuu hermon lisäks akkukin. Kai se on käytävä kurkkaamassa mitä tuli julkaistua ja yritettävä sitten tän varsinaisen julkaisua. Moe!

Edit koneelta: Joo ei mun käpy kestä tämmöstä. Piti vaan äkkii ja näpsästi naputella pari riviä kännystä, mut palo totaalisesti kiinni ton kanssa. Mun logiikkaan ei vaan uppoo, miten ne kuvat pitäis saada tohon uppoomaan ilman hirveetä vääntöä. Höh, tulis varmaan vähän useemmin naputeltua jos olis enempi mun töppösormille ja ilmeisen rajalliselle kapasiteetille suunniteltu jutski.

Edit 2: Se ukkonenkin meni vissiin ohi. Buu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Oi ihanuutta, kommentit on parhautta! ISO kiitos, tykkään! :)